Tuesday, September 1, 2009

Halaman Utama...

Selamat Datang!!
Terima kasih telah mengunjungi website/blog Orangestar4uprepaid, pilihan tepat bagi anda yang menggunakan prepaid atau ingin menjadi penjual prepaid. Dengan modal awal serendah RM 30, Anda sudah dapat berjimat utk membeli topup prepaid atau memulai sebuah bisnes yang menjanjikan keuntungan yang lumayan. Semakin meningkatnya jumlah pengguna telefon bimbit di Malaysia, semakin banyaklah permintaan topup.Tidak mahukah anda mengambil keuntungan daripada situasi di atas?.

Di Orangestar4uprepaid Anda boleh anda berpeluang menjual topup secara reload melalui server terbaik dan mengambil keuntungan daripadanya.
Sekiranya anda adalah peniaga(kecil/sederhana) yang mahukan KEUNTUNGAN JUALAN PREPAID SEBENAR, maka inilah masanya untuk anda dptkan keistimewaan.


Diskaun Harga Ahli:

CELCOM - 5%

MAXIS - 2%
U-MOBILE - 3%
DIGI - 1%
I-TALK - 9%

Kepada sesiapa sahaja yang berminat untuk memulakan bisnes topup secara kecil-kecilan atau sederhana mahupun besar-besaran, fokus kepada Celcom & Maxis, inilah peluang untuk anda.. Sertailah kami.Sistem beroperasi 24 jam sehari. Bukan MLM. Income Real Time. Tak perlu menaja(taja hanya pilihan anda), Tak perlu maintain jualan dan Tak perlu Upgrade keahlian untuk mendapatkan keistimewaan ini(keuntungan jualan topup)..

Lihat Keistimewaan yang kami Tawarkan Kepada Anda:

1.Yuran Pendaftaran yg Rendah – Seumur Hidup.
2.Tiada Yuran Bulanan Atau Yuran Tahunan.
3.Sistem Beroperasi 24 Jam Sehari.
4.Penerimaan Server Yg Pantas
5.Bukan MLM
6.Bukan Piramid
7.Income Real Time
8.Reload Serta Merta(Autoreload)
9.Tak Perlu Menaja
10.Tak Perlu Maintain Jualan
11.Tak Perlu Upgrade Keahlian
12.Boleh Daftarkan Prepaid atau Pospaid
13.Tiada Caj Dikenakan Untuk Reload
14.Tiada Caj Tersembunyi
15.Tiada Syarat2 Dikenakan
16.Tanpa risiko double reload(transaksi sama berulangkali disebabkan kecuaian).
17.Keuntungan Jualan Topup yg Tinggi
18.Pengaktifan Pendaftaran yang Cepat


Ya, kami adalah Platform terbaik anda menjalankan Bisnes Reload Topup Prepaid menggunakan SMS.Banyak Syarikat lain yg masing2 gah dengan bonus yg mereka tawarkan. Tapi fikirkanlah..Jangan Terpedaya dengan Pelan Pemasaran mereka yang Merumitkan.Yang Paling Penting, Anda Perlu Tahu Keuntungan Sebenar yang anda perolehi. Melalui kami, anda akan mendapat Keuntungan Jualan Topup Yang Tinggi berbanding pesaing2 lain.Sertailah kami di Orangestar4uprepaid sekarang.


No comments:

Post a Comment